نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی ،اشتغال جوانان را از اولویت‌های مجلس یازدهم عنوان کرد.

➖بهزاد رحیمی در مراسم تجلیل از جوانان و سمن‌های برتر شهرستان سقز با بیان اینکه از سوی جوانان و همچنین سرمایه‌گذاران پیشنهادهایی برای اشتغال‌زایی افراد جویای کار مطرح شده است، عنوان کرد: بخشی از ایده‌ها قابلیت اجرایی ندارد و بخشی از موارد هم تکراری و اشباع شده است که باید به سمت نوآوری حرکت کنیم.

➖رحیمی با اشاره به دغدغه اشتغال جوانان اظهار داشت: اشتغال جوانان از اولویت‌های مجلس است و تدابیری برای برنامه پنج ساله هفتم توسعه اتخاذ شده است.

➖وی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۱۴۰۰ و اهمیت تعیین سرنوشت، جوانان را برای مشارکت در این حماسه سیاسی فراخواند.

➖وی همچنین با بیان اینکه ذوب آهن صاحب، دخانیات، سرمایه‌گذاری بلور و شیشه کاوه، معدن طلای قُلقُله از امیدهای اشتغال در منطقه هستند، اظهار امیدواری کرد که این طرح‌ها هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.

➖نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه کردستان زمینه صنعتی‌شدن ندارد و فرهنگ کردستان هم صنعتی نیست، افزود: تخصیص آب از اولویت‌های دولت و مجلس بوده که در این راستا تلاش برای ارتقا و توسعه کشاورزی، تغییر الگوی کشت و نوآوری در این حوزه بایستی توسط مسئولان و کشاورزان به جد رصد شود زیرا کشاورزی ظرفیت عظیم اشتغال و تولید برای منطقه است.

➖وی با اشاره به کمک‌های همدلانه، افزود: جوانان شهرستان سقز و سازمان‌های مردم‌نهاد در بحران‌های کرونا و سایر بحران‌ها از کمک به آسیب‌دیدگان سیل و زلزله سربلند بیرون آمدند.

➖در این مراسم از جوانان و سازمان‌های مردم‌نهاد برتر شهرستان سقز تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *