پس از یک هفته رقابت بین ۷ تیم شرکت کننده از چهار استان خوزستان، بوشهر، کرمانشاه و کردستان به میزبانی شهرستان بانه در محل سالن تختی در مسابقات فوتسال لیگ مناطق کشور بدون تماشاچی، دو تیم کشاورز کتوند خوزستان با ۱۶ امتیاز و تیم صرافی متین بانه نماینده استان کردستان با ۱۳ امتیاز بعنوام تیم‌های برتر این دور از مسابقات معرفی و جواز ورود به مرحله دوم لیگ فوتسال مناطق کشور را دریافت نمودند.

سه‌شنبه‌ی هفته‌ی گذشته ۱۷ فروردین‌ماه، مسابقات فوتسال لیگ مناطق کشور بدون تماشاچی در محل سالن ورزشی تختی بانه باحضور فرماندار بانه، ناظر و نماینده فدراسیون فوتبال و نماینده هیئت فوتبال استان کردستان کردستان، رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان آغاز شد.

مسابقات مذکور هر روز با ۲ بازی در ساعات ۱۴ ، ۱۶ و ۱۸ از هفدهم الی ۲۳ فروردین باحضور ۷ تیم از چهار استان خوزستان، بوشهر، کرمانشاه و کردستان به میزبانی شهرستان بانه در محل سالن تختی برگزار گردید.

عصر امروز دوشنبه ۲۳ فروردین ماه در هفتمین و آخرین روز از رقابتهای فوتسال لیگ مناطق کشور به میزبانی شهرستان بانه، تیم صرافی متین بانه نماینده استان کردستان در ششمین بازی خود به مصاف تیم ستارگان کاکی از توابع استان بوشهر رفت که در نهایت این بازی با نتیجه ۴ بر ۳ به سود تیم صرافی متین بانه خاتمه یافت.

در پایان مسابقات گروه سوم لیگ فوتسال مناطق کشور به میزبانی شهرستان بانه تیمهای کشاورز کتوند خوزستان با ۱۶ امتیاز و تیم صرافی متین بانه نماینده استان کردستان با ۱۳ امتیاز دو تیم برتر این دور از مسابقات معرفی و جواز ورود به مرحله‌ی دوم لیگ فوتسال مناطق کشور را دریافت نمودند.

گفتنی است این ۲ تیم با ورود به مرحله بعد، جزو ۸ تیم برتر قرار خواهند گرفت و در مرحله پایانی ۴ تیم به مسابقات دسته دو کشور راه خواهند یافت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *