▪️ خبرنگار خبرگزاری بانه پرس در تماس مستقیم با دکتر ارسلان بهرامی فعال مدنی در زمینه حقوق بشر و امورات مبارز علیه فساداقتصادی، نسبت به ثبت نام رسمی و موضوع کاندیداتوری ایشان در انتخابات شورای شهر تهران بزرگ اطمینان حاصل نمود

طبق تحقیقات؛
▪️دکتر ارسلان بهرامی دانش آموخته حقوق خصوصی که در سالهای اخیر با تشکیل پرونده های خبرساز مبارزه با مفاسداقتصادی ، و ارائه خدمات حقوقی ۱۰۰% رایگان به کوردهای مقیم پایتخت و سراسر ایران ( علی الخصوص خدمات حقوقی بیمه‌‌ای و مشکلات کاری کارگران فصلی کورد ، مقیم تهران و البرز و …. ) ، برای خویش اسم و رسمِ نسبتاً مناسبی دست و پا نموده و از حسن شهرت و جذابیت خاصی در بین کوردهای ساکن تهران برای رأی آوری و داشتن برگ برنده انتخاباتی برخوردارست.

▪️ از دیگر فعالیتهای اجتماعی و مدنی مهم ایشان می توان به این موارد اشاره کرد؛ «

▪️ شکایت از دولت آمریکا بابت تحریمهای ظالمانه اقتصادی «بعنوان اولین شخص حقیقی در جهان »
▪️ تئوریسین طراحی و تنظیم و تصویب قانون درباره حق شکایت اشخاص حقیقی زیاندیده ایرانی علیه کلیه دولتهای متخاصم بین المللی
▪️ تشکیل انجمن شافعی مذهبان ایران و داشتن سمت دبیرکل
▪️ ارائه مشاوره و خدمات حقوقی بصورت تلفنی، اینترنتی، و حضوری شبانه روزی ، به کوردهای مسافر و مهاجر در استانهای تهران و البرز و قم و قزوین و …..

▪️ ارائه خدمات و دفاعیات حقوقی در جهت راه اندازی و رفاه و آسایش هر چه بیشتر در برگزاری مراسمات و نمازجمعه اهل سنت در مساجد و نمازخانه های اختصاصی اهل سنت واقع در استانهای تهران و البرز ، ….. »

▪️گفتنی است مجموع این فعالیتها مورد توجه و استقبال اهل سنت و برخی کوردهای مقیم تهران و اقشار مختلف کارگری و حتی اکثر مردم شهرهای کوردنشین غرب کشور قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *