در هفته پایانی دور رفت مرحله نهائی رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان، سپاهان اصفهان توانست با دبل شقایق روزبهان از سد وچان بگذرد.


ظهر امروز سومین هفته از دور نهائی رقابت هایلیگ برتر فوتبال بانوان با دو دیدار به صورت همزمان انجام شد و سپاهان توانست با نتیجه‌ی ۲ بر صفر از سد وچان کردستان بگذرد.


این دیدار که بسیار برای دو تیم حائز اهمیت بود، از ساعت ۱۳ با سوت سلما رضوی در ورزشگاه صفائیه شهر مبارکهاستان اصفهان آغاز شد و فرصت خوبی برای جبران مافات هفته های گذشته بود.


وچان کردستان که هفته قبل یک تساوی ارزشمند خانگی مقابل مدافع عنوان قهرمانی کسب کرده بود با تمرکز بالایی در مقابل زردپوشان اصفهان حاضر شد که دو دیدار پیشین خود را به طرز اسفناکی واگذار کرده بودند.

بازیکن وچان کردستان:

در بازی برگشت، شکست مقابل سپاهان را جبران می کنیم

بازیکن تیم بانوان وچان کردستان با بیان اینکه امروز روز خوب فوتبالی ما نبود، گفت: شکست مقابل سپاهان را بطور قطع در بازی برگشت جبران خواهیم کرد.


زهرا قنبری بعد از شکست تیمش مقابل سپاهان اصفهان افزود: بازیکنان تیم ما در دیدار امروز خیلی بدش شانس بودند و فرصت هایشان تبدیل به گل نشد.


وی با بیان اینکه در نیمه نخست موقعیت های زیاد گلزنی داشتیم و در نیمه دوم هم بهتر از حریف بازی کردیم، اضافه کرد: با این حال ۲ موقعیتی که اصلا فکرش را نمی کردیم برای تیم سپاهان تبدیل به گل شد.


قنبری اظهار داشت: سپاهان تیم خوبی است و ما آن  را دست کم نگرفتیم، اما امروز بدشانسی گربیان تیم ما را گرفت و شرایط به گونه ای رقم خورد که نتوانستیم نتیجه را جبران کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *