گشتهای بازرسی و نظارت بر بازار ، ضمن تشدید نظارتهای خود ، برخورد جدی و بدون بخشش در برابر تخلفات ( گرانفروشی ، احتکار و دیگر تخلفات حوزه بازار ،) داشته باشند.

به گزارش بانه خبر:امروز سه شنبه ۲۸ مردادماه جلسه ستاد تنظیم بازار ، به ریاست سرپرست فرمانداری شهرستان بانه و با حضور جمعی از ادارات متولی شهرستان برگزارگردید

در این جلسه رستم پور ، فرماندار شهرستان بانه با اشاره به اینکه مسائل بهداشتی حق الناس است ، گفت ؛ در مواردی که سلامت شهروندانمان در خطر باشد قطعا هیچگونه اغماض و کوتاهی پذیرفته نیست و ادارات متولی در بحث نظارت و کنترل مستمر بر اصناف مهم و حساس از جمله خبازیها ، قصابیها و دیگر مراکز تهیه و توزیع مواد خوراکی خانوارها باید اهتمام ویژه ای داشته باشند.

ایشان با بیان اینکه رضایت مندی شهروندان از موارد حائز اهمیتی است که باید نسبت به آن توجه ویژه ای داشت، گفت ؛ این مهم قطعا از طریق نظارت مستمر و کنترل بازار صورت خواهد گرفت که خوشبختانه طی چند روز گذشته با تشدید این نظارتها شاهد این مهم در سطح شهرستان بوده ایم .

فرماندار جدید بانه در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه خبازیها از پرترددترین اماکنی هستند که مردم به صورت روزانه به آنها مراجعه میکنند، ضمن تاکید بر رعایت دستورالعمل ها و نکات بهداشتی ، نظارت های مستمر بر خبازیها را امری ضروری عنوان نمود که باید به ان توجه ای ویژه صورت گیرد .

قابل ذکر است در این جلسه ، حسینی رئیس اداره صمت به ارائه گزارشی از وضعیت موجود بازار و همچنین عملکرد و اقدامات صورتگرفته در راستای کنترل و نظارت بر بازار ارائه و سایر اعضای حاضر در جلسه نیز ضمن بیان اقدامات خود به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

گفتنی است در این جلسه مواردی از جمله :قیمت گذاری بر طبق کارشناسی ، کالاهای تقلبی ، تامین و نظارت بر مواد شوینده و بهداشتی ، رفع نواقص کشتارگاه نیمه صنعتی بانه ، تامین کالاهای اساسی، سایت های فروش اینترنتی، نظارت بر قیمت سیمان ، تامین گاز مایع مصرفی خانوارها از دیگر مباحث مطروحه در جلسه بود که مورد بررسی ،‌بحث و گفتگو قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *