سردار علی آزادی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه کردستان درباره خدمات نیروی انتظامی در زمینه های مختلف توضیح داد: در طول ۴ ماه و ۱۵ روز گذشته از سال ۹۹، ۷۲۸ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده که نسبت به سال گذشته در ایام مشابه ۱۸ درصد افزایش پیدا کرده است.

او با اشاره به اینکه در چهار ماه و نیم امسال ۷۶ میلیارد تومان کالای قاچاق در سطح استان کشف و ضبط شده است، ادامه داد: در مدت مذکور ۱۶۸ معتاد متجاهر جمع آوری شده و در زمینه جرائم فضای مجازی هم ۲۳ درصد افزایش وجود داشته نسبت به سال قبل اما ۹۰ درصد این جرائم منجر به کشف شده است.

سردار آزادی، ۵۸ درصد جرائم مجازی را در حوزه مالی، ۲۶ درصد اخلاقی و ۱۶ درصد هم سایر جرائم اعلام کرد که در گذشته جرائم اخلاقی در حوزه مجازی بیشتر بوده اما در حال حاضر جرائم مالی بیشتر است.

او در بخشی دیگر از سخنان خود، به کاهش نزاع فردی و افزایش نزاع جمعی در کردستان اشاره کرد و گفت: در کردستان نزاع فردی ۳۲ درصد نسبت به سال قبل کاهش داشته اما نزاع جمعی از ۲۱ فقره در سال گذشته به ۳۴ مورد در سال جدید رسیده است اگرچه با وجود این افزایش هم با دیگر استان های کشور قابل قیاس نیست و آمار بسیار کمی است.

فرمانده انتظامی نیروی انتظامی کردستان از افزایش سرقت در کردستان هم خبر داد و خاطر نشان کرد: سنندج با ۵۳ درصد بیشترین سرقت های استان را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *