استاندار کردستان:مردم یقین بدانند مسؤولان بی تفاوت نیستند

استاندار کردستان در جلسه ستاد استانی کرونا، اظهار داشت: مردم یقین بدانند مسؤلان نسبت به شرایط موجود بی تفاوت نیستند اما مردم بیشتر از هر مجموعه دیگری می توانند در مهار کرونا موثر باشند.

به گزارش پایگاه خبری بانه خبر؛ بهمن مرادنیا در این جلسه که به ریاست معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات کادر درمانی و دانشگاه علوم پزشکی استان، اذعان داشت: در گام اول همه مردم استان همراهی خوبی داشتند و این امر موجب شد در ابتدای شیوع بیماری، مشکل چندانی نداشته باشیم لذا درخواست داریم با رعایت هرچه بیشتر پروتکل های بهداشتی، از خود محافظت کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم بیشترین سهم را در کنترل بیماری کرونا دارند، خاطرنشان کرد: هرچقدر هم تجهیزات و امکانات درمانی تامین باشد، اگر مردم نکات بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی را رعایت نکنند، کرونا مهار نخواهد شد.

استاندار کردستان در ادامه به کمک های وزارت بهداشت و خیرین استان در راستای تامین تجهیزات مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی و همچنین تجهیز بیمارستان تازه تاسیس ۲۳۵ تختی سقز اشاره کرد و افزود: علیرغم این کمک ها، استان های کمتر توسعه یافته به کمک بیشتری نیاز دارند و کردستان در این حوزه به توجه ویژه نیازمند است.

مرادنیا با یادآوری اینکه ۲هزار نفر از نیروهای دانشگاه علوم پزشکی استان طرحی یا شرکتی هستند، خواستار عنایت ویژه به کردستان و تبدیل وضعیت این نیروها شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد، با لطف خدا و همت مردم، کردستان با کمترین آسیب از بحران کرونا عبور کند.
شایان ذکر است، طی هفته های اخیر، استان کردستان بویژه شهر سنندج وضعیت قرمز در شیوع کرونا را تجربه کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *